Упражнения за незабравим секс

Може би не знаете, но с подобряването на физическата си активност ще се радвате всеки път на зашеметяващ секс. Това е така, тъй като мускулите в кръста са пълни с чувствителни нервни окончания, които могат да увеличат вашето удоволствие. Отпускайки тазовите мускули, ще си гарантирате вълшебна вълна от удоволствия по цялото тяло. За целта наблегнете на следните упражнения и ако сте постоянни, много скоро ще берете плодовете на упоритостта си.

Мост

Това е може би най-популярното упражнение що се отнася до подобряване на преживяванията в леглото. То укрепва долната част на гърба, седалищните мускули и прасците.

Легнете по гръб със свити колена и пети на пода. Ръцете са до тялото, опънати. След това започнете да повдигате тялото си нагоре като главата и ръцете трябва да останат на пода. Задръжте горе за 10 секунди и след това бавно се върнете в изходна позиция. Изчакайте няколко секунди и повторете. Важно е да дишате равномерно. Препоръчват се три серии по 10 повторения.

 Разтваряне на крака 

Американският хомеопат и йога специалист Лин Андерсън препоръчва следните движения за още по-незабравими преживявания в леглото. Тя твърди, че разтварянето и раздвижването на краката активизира сексуалните нерви, които се движат по вътрешната част на бедрата.

Седнете на земята с полуизправен гръб и събрани и изпънати напред крака. Подпирате се на ръцете. Сгъвате краката и ги приближавате към брадичката си. Вдишвате и разпъвате обратно краката – трябва да са успоредно на пода, но в никакъв случай да не го докосват. Издишайте, разтворете широко настрани краката и след това отново ги сгънете към брадичката. Правете повторения в продължение на 1 минута.

  Упражнение с топка 

Това на пръв поглед лесно упражнение ще ви осигури стегнати задни части, бедра и плоско коремче. Ще станете по-гъвкави, което пък е особен плюс между завивките. Нужна само постелка и фитнес топка.

Легнете на пода с опънати ръце на земята ръце. Разтворете краката и обхванете с тях топката. Не забравяйте, че краката трябва да са изпънати.  Започнете да повдигате таза и краката, като образувате 90 градуса с тялото. Когато сваляте краката обратно надолу, те не трябва да докосват земята. Повторете между 12 и 15 пъти.

Поза „Богиня“

Тази поза освобождава напрежението в долната част на таза, която е пряко свързвана със сексуалните ни преживявания и възможности.

Седнете на пода със сгънати нагоре колене и стъпала на земята. Облегнете се леко назад, като дланите ви трябва да придържат долната част на гърба, докато леко се спускате към земята на лакти. Обърнете се назад и спуснете глава и рамене назад. Задръжте така изпънати няколко вдишвания. 

  Клекове 

Клековете в най-различните им вариации са сред най-добрите упражнения за стягане на долната част на тялото. Но освен да ви донесат секси форми, ще повишат и активността ви в леглото.

При клековете, които ви предлагаме ние, трябва да застанете изправени с широко разтворени крака – почти два пъти на ширината на раменете. Пръстите на краката да сочат настрани. Бавно сгънете коленете си, докато бедрата не станат успоредни на пода. След това натиснете нагоре с пети, за да се изправите. Препоръчват се 3 серии с 12-15 повторения.

  Упражнения за ръце 

Упражненията, с които разтягате и укрепвате ръцете и раменете си, могат да ви позволят по-широк диапазон от интимни пози. Освен че ще станете по-гъвкави, Лин Андерсън казва, че по този начин ще успеете да освободите ендорфини, които от своя страна ще подобрят сексуалното настроение.

Седнете на пода с кръстосани крака и изправен гръб. Опънете ръце настрани на височината на раменете. Свийте ръка в юмрук и изправете палец нагоре. При вдишване обръщате палеца надолу, но без да сваляте ръцете. Издишайте и насочете палеца отново нагоре. Направете 8 повторения.

 

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

E-mail адресът Ви няма да бъде публикуван


*