Магическа диета за сваляне на килограми

Искаш да се разделиш с излишните килограми без глад?

Невероятно ефикасна, с изобилие от месо, плодове, зеленчуци и яйца – тази диета набира популярност!

Виж какви са предимствата на тази диета:

– Не трябва да броиш калории

– Не е необходимо да купуваш скъпи продукти

– Не е необходимо да измерваш порциите

– Не е необходимо да готвиш сложни ястия

– Може да използваш сол, различни подправки, лук, чесън..

Единственото отрицателно нещо в диетата е, че трябва да бъдеш точна и стриктно да спазваш менюто. Ако е казано, че трябва да ядеш една ябълка за закуска, значи трябва да я изядеш. Продуктите нe могат да бъдат заменяни с аналози и времето за хранене трябва да бъде строго фиксирано и постоянно. Т.е. Не може да закусваш в делнични дни в 8 часа, а през уикенда в 11. Това е същността на диетата.

За по-добър резултат увеличи консумацията на чистата питейна вода и забрави за останалите напитки.

Меню за първата седмица:

  • Понеделник

Закуска: 2 твърдо сварени яйца, половин грейпфрут

Обяд: Плодове в количество по избор, но само от един вид (ябълки, круши, киви, портокали..)

Вечеря: Всички видове месо, с изключение на овнешкото, варено или печено

  • Вторник

Закуска: 2 твърдо сварени яйца, половин портокал

Обяд: Пилешко във всякаква форма

Вечеря: 2 твърдо сварени яйца, салата от моркови, домати, краставици и чушки, препечен царевичен хляб

  • Сряда

Закуска: 2 твърдо сварени яйца, половин грейпфрут

Обяд: Филийка царевичен хляб, нискомаслено сирене, салата от домати

Вечеря: Всички видове месо, с изключение на овнешкото, варено или печено

  • Четвъртък

Закуска: 2 твърдо сварени яйца, половин портокал

Обяд: Плодове в количество по избор, но само от един вид (ябълки, круши, киви, портокали..)

Вечеря: 2 твърдо сварени яйца, салата от моркови, домати, краставици и чушки, месо

  • Петък

Закуска: 2 твърдо сварени яйца, половин грейпфрут

Обяд: 2 твърдо сварени яйца, задушени зеленчуци по избор от моркови и зелен грах или зелен фасул и тиквички

Вечеря: Грейпфрут, салата от моркови, домати, краставици и чушки, бяла риба

  • Събота

Закуска: 2 твърдо сварени яйца, половин портокал

Обяд: Пилешко, доматена салата, задушени зеленчуци (моркови и зелен грах или зелен фасул и тиквички), един портокал

Вечеря: Салата от моркови, домати, краставици и чушки, всякакво месо с ниско съдържание на мазнини

  • Неделя

Закуска: 2 твърдо сварени яйца, половин грейпфрут

Обяд: Пилешко, доматена салата, задушени зеленчуци (моркови и зелен грах или зелен фасул и тиквички)

Вечеря: Задушени зеленчуци (моркови и зелен грах или зелен фасул и тиквички)

Отслабвай без гладуване!

Втора седмица

  • Понеделник

Закуска: 2 твърдо сварени яйца, половин портокал

Обяд: Салата от моркови, домати, краставици и чушки, всякакво месо с ниско съдържание на мазнини

Вечеря: 1 грейпфрут, 2 твърдо сварени яйца, салата от моркови, домати, краставици и чушки

  • Вторник

Закуска: 2 твърдо сварени яйца, половин грейпфрут

Обяд: Салата от моркови, домати, краставици и чушки, всякакво месо с ниско съдържание на мазнини

Вечеря: 1 грейпфрут и 2 твърдо сварени яйца

  • Сряда

Закуска: 2 твърдо сварени яйца, половин портокал

Обяд: Салата от краставици и месо с ниско съдържание ан мазнини

Вечеря: 1 грейпфрут и 2 твърдо сварени яйца

  • Четвъртък

Закуска: 2 твърдо сварени яйца, половин портокал

Обяд: Плодове в количество по избор, но само от един вид (ябълки, круши, киви, портокали..)

Вечеря: 2 твърдо сварени яйца, салата от моркови, домати, краставици и чушки, месо

  • Петък

Закуска: 2 твърдо сварени яйца

Обяд: Риба

Вечеря: 2 твърдо сварени яйца

  • Събота

Закуска: 2 твърдо сварени яйца, половин грейпфрут

Обяд: Месо, доматена салата и 1 портокал

Вечеря: Плодова салата (пъпеш, мандарина, праскова, портокал и ябълка)

  • Неделя

Закуска: 2 твърдо сварени яйца, половин портокал

Обяд: Салата от домати, задушени тиквички и зелен фасул, пиле, 1 грейпфрут

Вечеря: Салата от домати, задушени моркови и грах, пиле, 1 грейпфрут

Тази диета набира все по-голяма популярност!

Трета седмица

  • Понеделник

За закуска, обяд и вечеря – всякакви плодове (с изключение на банани и грозде)

  • Вторник

За закуска, обяд и вечеря – сурови или варени зеленчуци (с изключение на картофи)

  • Сряда

За закуска, обяд и вечеря – всякакви плодове (с изключение на банани и грозде)

  • Четвъртък

За закуска, обяд и вечеря – риба в количество по избор, маруля или зеле, други зеленчуци (с изключение на картофи)

  • Петък

За закуска, обяд и вечеря – месо, варено или печено, варени зеленчуци (с изключене на картофи)

  • Събота

За закуска, обяд и вечеря – всякакви плодове (с изключение на банани и грозде

  • Неделя

всякакви плодове (с изключение на банани и грозде)

Четвърта седмица

  • Понеделник

Раздели на три хранения: пилешки гърди, 1 консерва риба тон, 4 краставици, 4 домата, 1 филийка царевичен хляб, 1 грейпфрут

  • Вторник

Раздели на три хранения: 4 резена месо, 4 краставици, 3 домата, 1 филийка царевичен хляб, 1 портокал, 1 ябълка

  • Сряда

Раздели на три хранения: 1 супена лъжица извара, 200 гр. нискомаслено сирене, варени зеленчуци (с изключение на картофи), 2-3 краставици, 2 домата, 1 портокал

  • Четвъртък

Раздели на три хранения: Пилешки гърди, 1 краставица, 3 домата, 1 препечена филийка, 1 грейпфрут

  • Петък

Раздели на три хранения: 2 твърдо сварени яйца, 3 домата, салата (домати, краставици, моркови, чушки) и 1 грейпфрут

  • Събота

Раздели на три хранения: 2 бр. варени пилешки гърди, 100 гр. нискомаслено сирене, 2 краставици, 2 домата, 1 чаша кисело мляко, 1 портокал

  • Неделя

Раздели на три хранения: 2 супени лъжици извара, 1 консерва риба тон, 2 краставици, 2 домата, 1 филийка царевичен хляб, варени зеленчуци (с изключение на картофи) и 1 грейпфрут.

 

Това е подробното диетично меню, с което можеш да отслабнеш без гладуване! Изтеглете  приложената бланка за по-лесно проследяване на диетичния план. Споделете невероятния резултат с нас.

2 Коментари

  1. От доста време си търся такава диета,изключително много ме улеснява факта,че има график за закуска,обяд и вечеря,а не просто позволените храни,защото когато нямам точно изписано разписание често развалям диетата. Дано този път има резултат.

Leave a Reply

E-mail адресът Ви няма да бъде публикуван


*